Kutsumerkki: | V7A2626 |
---|---|
MMSI-numero: | 538008655 |
IMO-numero: | 868780 |
Navigointitila: | Under way (engine) (0) |
Aluksen luokka: | Tanker (80) |
Määränpää: | NIPAH ID |
Sijainti: | 1°14.19' N 103°58.38' E - lokaattori OJ11XF66SS - näytä kartta 9.2 miles kaakkoon suuntaan 113° kaupungista Singapore, Singapore [?] 17.6 miles etelään suuntaan 158° kaupungista Kampung Pasir Gudang Baru, Johor, Malaysia 21.7 miles kaakkoon suuntaan 137° kaupungista Johor Bahru, Johor, Malaysia |
Sijainti lähetetty: | 2025-01-07 00:16:21 EST (31d 22h26m sitten) 2025-01-07 13:16:21 +08 local time at Singapore, Singapore [?] |
Kulkusuunta: | 74° – ohjaussuunta 75° |
Nopeus: | 12 MPH |
Ulkomitat: | pituus 250 m leveys 44 m syväys 8.5 m |
Viime polku: | V7A2626>ais via S60AK |
Karttapisteitä tallennettu: | 13090 |
kutsu | etäisyys | viimeisin - EST | kutsu | etäisyys | viimeisin - EST | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVER ELITE | 88.5 yards 133° | 2025-01-27 02:30:10 | MAERSK PORT KLANG | 111.1 yards 100° | 2025-02-03 16:28:47 | |||
115.8 yards 246° | 2025-02-04 06:07:53 | OVP ARIES | 141.5 yards 55° | 2025-02-06 03:11:18 | ||||
TASCO NIRAND | 153.4 yards 52° | 2025-02-06 14:16:10 | MSC MAEVA | 173.1 yards 344° | 2025-01-30 04:13:55 | |||
ASIAN LILAC | 181.1 yards 114° | 2025-01-19 03:03:25 | BARZIN | 194.6 yards 205° | 2025-01-30 07:45:24 | |||
YM MATURITY | 268.3 yards 202° | 2025-01-30 00:50:22 | GASCHEM ALSTER | 271.6 yards 56° | 2025-02-05 14:22:02 | |||
DING HENG 22 | 275.5 yards 161° | 2025-01-20 20:05:23 | FJORD SEAL | 289.9 yards 160° | 2025-02-06 18:14:31 | |||
NIMTOFTE MAERSK | 296.7 yards 120° | 2025-02-01 18:47:12 | FEDERAL SW | 297.8 yards 342° | 2025-01-26 10:29:37 | |||
EASTERN HEATHER | 302.8 yards 335° | 2025-01-09 18:35:35 | BLISS | 328.2 yards 161° | 2025-02-07 03:02:13 | |||
BOCHEM BAYARD | 337.1 yards 82° | 2025-01-09 13:09:41 | MSC GULSUN | 361.6 yards 310° | 2025-01-13 16:06:19 | |||
MAERSK CAMPBELL | 377.2 yards 329° | 2025-01-24 09:30:26 | MSC CORINNA | 388.3 yards 127° | 2025-01-27 09:34:03 |