Kutsumerkki: | PI2570 |
---|---|
MMSI-numero: | 267131010 |
Navigointitila: | Moored (5) |
Aluksen luokka: | (99) |
Määränpää: | GONYU (ETA Aug04 11:02) |
Sijainti: | 47°44.14' N 17°46.86' E - lokaattori JN87VR36RN - näytä kartta 7.2 miles luoteeseen suuntaan 325° kaupungista Bőny, Győr-Moson-Sopron, Hungary [?] 7.7 miles koilliseen suuntaan 62° kaupungista Győr, Győr-Moson-Sopron, Hungary 60.8 miles länteen suuntaan 286° kaupungista Budapest, Budapest, Hungary 72.9 miles kaakkoon suuntaan 116° kaupungista Vienna, Politischer Bezirk Wien (Stadt), Vienna, Austria |
Sijainti lähetetty: | 2024-09-02 02:50:04 EDT (19d 18h8m sitten) 2024-09-02 08:50:04 CEST local time at Bőny, Hungary [?] |
Kulkusuunta: | 0° – ohjaussuunta 511° |
Nopeus: | 0 MPH |
Ulkomitat: | pituus 110 m leveys 10 m syväys 0.2 m |
Viime polku: | PI2570>ais via OM1ATS |
Karttapisteitä tallennettu: | 11160 |
kutsu | etäisyys | viimeisin - EDT | kutsu | etäisyys | viimeisin - EDT | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
SINN | 117.0 yards 228° | 2024-08-30 22:37:52 | 5A\K0 F4\ ? ?????? | 313.3 yards 245° | 2024-09-08 22:48:05 | |||
SZECHENYI | 1.8 miles 85° | 2024-09-21 02:56:13 | BD POVAZIE | 2.0 miles 79° | 2024-09-04 02:07:05 | |||
BD LABOREC | 2.0 miles 79° | 2024-09-03 02:45:44 | BD BYSTRICKA | 2.0 miles 81° | 2024-09-03 00:11:42 | |||
ATHOS | 3.9 miles 80° | 2024-08-25 02:23:56 | HA1BL-3 | 5.7 miles 239° | 2024-09-07 11:20:31 | |||
Hq1BL-2 | 5.7 miles 239° | 2024-09-15 04:22:44 | HA1BL-2 | 5.7 miles 239° | 2024-09-21 01:12:03 | |||
5 W_0 " 5T ? ?????? | 7.2 miles 295° | 2024-09-21 20:57:47 | HA1BLA-1 | 7.2 miles 233° | 2024-09-21 00:44:30 | |||
HA1BLA-2 | 7.2 miles 233° | 2024-09-18 14:44:09 | HA1BLA-8 | 7.2 miles 233° | 2024-09-21 20:45:05 | |||
HA1BLA-D | 7.2 miles 233° | 2024-09-21 20:39:34 | HA1ADM-11 | 7.5 miles 228° | 2024-09-21 20:55:32 | |||
RSOE-TESZT | 7.7 miles 243° | 2024-09-21 20:56:47 | SZESAT | 7.7 miles 248° | 2024-09-21 20:45:53 | |||
HA1GBR-i | 7.7 miles 248° | 2024-09-11 11:11:25 | HA1KHJ | 7.8 miles 248° | 2024-09-21 20:45:53 |