Kutsumerkki: | DB8194 |
---|---|
MMSI-numero: | 211305130 |
Navigointitila: | Under way (engine) (0) |
Aluksen luokka: | Passenger (60) |
Sijainti: | 54°14.02' N 13°17.54' E - lokaattori JO64PF56BC - näytä kartta 4.6 miles etelään suuntaan 175° kaupungista Poseritz, Mecklenburg-Vorpommern, Germany [?] 5.0 miles itään suuntaan 95° kaupungista Brandshagen, Mecklenburg-Vorpommern, Germany 47.6 miles itään suuntaan 77° kaupungista Rostock, Mecklenburg-Vorpommern, Germany 75.7 miles luoteeseen suuntaan 318° kaupungista Szczecin, Szczecin, West Pomeranian Voivodeship, Poland |
Sijainti lähetetty: | 2024-05-12 21:20:36 EDT (33d 17h9m sitten) 2024-05-13 03:20:36 CEST local time at Poseritz, Germany [?] |
Kulkusuunta: | 360° – ohjaussuunta 511° |
Nopeus: | 0 MPH |
Ulkomitat: | pituus 59 m leveys 13 m syväys 1.2 m |
Viime polku: | DB8194>ais via OZ1GDU |
Karttapisteitä tallennettu: | 836 |
kutsu | etäisyys | viimeisin - EDT | kutsu | etäisyys | viimeisin - EDT | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
TIMBUS | 8.7 miles 300° | 2024-06-14 02:47:03 | MAINTAL | 8.8 miles 304° | 2024-06-08 03:20:43 | |||
DK6EV-12 | 9.0 miles 304° | 2024-06-14 16:16:38 | STROMER | 9.8 miles 306° | 2024-06-12 11:10:20 | |||
DB0HGW-10 | 10.1 miles 160° | 2024-06-15 14:24:59 | DB0HGW-R | 10.1 miles 160° | 2024-06-15 14:27:38 | |||
DB0HGW-DP | 10.1 miles 160° | 2024-06-15 14:00:16 | DL0HGW-1 | 10.4 miles 160° | 2024-06-15 14:19:09 | |||
DM6MA-5 | 10.4 miles 160° | 2024-06-09 18:36:27 | DL0HGW-2 | 10.5 miles 158° | 2024-06-15 14:19:14 | |||
DL5CG | 10.9 miles 306° | 2024-06-04 15:54:20 | DB0FHS-DP | 11.3 miles 310° | 2024-06-15 14:00:16 | |||
DL0HST | 11.4 miles 310° | 2024-06-15 14:30:02 | DB0FHS-10 | 11.4 miles 310° | 2024-06-15 14:16:21 | |||
EL-DB0FHS | 11.4 miles 310° | 2024-06-15 14:30:12 | DB0FHS | 11.5 miles 310° | 2024-06-15 14:30:02 | |||
ER-DB0GWD | 11.5 miles 157° | 2024-06-15 14:29:47 | DL9SCR | 11.5 miles 154° | 2024-05-31 15:08:51 | |||
KNIEPSAND | 12.1 miles 323° | 2024-06-02 02:36:11 | SOBELLA | 12.2 miles 324° | 2024-05-31 12:03:33 |